Måns

Förra veckan var jobbig. Började med att jag var tvungen att vara hemma eftersom Agnes var sjuk, måndag o halva tisdagen. Andra halvan var jag i skolan, o väl där hade inte alla gjort de dem skulle göra, vilket inte var bra. Eftersom jag skulle jobba både onsdagen och torsdagen, och på fredagen skulle vi ha redovisningen. Vilket gjorde att de andra två tog på sig att göra arbetet färdigt, bra bra. Kvällen på torsdagen skulle jag spendera framför en stor scen, men såklart blev vi försenade och såg bara 5 minuter, men de 5 var mycket bra. Så äntligen fredag, redovisning. Jag tyckte det gick relativt bra, men det tyckte tydligen inte de andra som efter redovisningen smög ut på toa samtidigt. Blir så otroligt tacksam om de istället kunde säga till mig vad som var fel.

Helgen spenderade jag i Göteborg, såg musikalen Footlose med idol Måns. Rekommenderar den varmt, lite fjantig kanske men väldigt söt. Sedan gick vi på Liseberg, mysigt mysigt och såklart lite shopping :D

Matchen förra veckan mot Ramlösa vann vi, men det var inte tack vare mitt back spel, haha:) spelade även en match i onsdags som vi förlorade mot Idas hem stad.

Det var förra veckan

GoOd Kiss


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback