Apa

Vet inte vad jag ska skriva än, men det blir väll något :) Har mycket planerat denna vecka, ska plugga en massa har nämligen ett reflektions papper på tio sidor som ska in nästa vecka, ska även spela två matcher, två träningar. Det var ungefär det jag ska göra i veckan, kanske inte så mycket egentligen. I morgon ska jag till skolan vid nio och vara där tills tolv sedan blir det plugg och träning med tjejerna. Till helgen blir det lite test jobb på Kullabergs Hotel, ska bli spännande:)

Kommande saker:
Göteborg nästa helg
Dansföreställning den 29 nov
Konsert den 3 dec
Vix kommer hem den 15
Julafton den 24
Lagfest den 25
Nyår den sista

Snälla TOMTEN vill att du kommer till mig också:)


Tycker att något kan hända snart, Good kiss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback