Heja, Heja, Heja!!!

Jag vill bara säga att nu skriver jag här. om ni ser detta ska ni le och vara glada. Ett stort smile för dig.

jag vill tacka alla söta människor jag var med förra helgen, det var mycket mysigt alla dagar. Ella, det var ett tag sen men som du säger, så känns det som igår, så glad för att det är så. Hoppas jobbet gick bra denna vecka och helgen kommer gå ennu bättre;)

Jag jobbar mycket, vilket är roligt. Lär mig mer för varje dag. 

Ibland känns det som man inte räker till jag hinner inte maila, jag hinner inte plugga, jag hinner inte jhjälpa till hemma och jag hinner inte vara med mina vänner. Jag får snart gå o lägga mig kl 20 för att jag ska orka med allt jag ska göra. just nu är det så att jag pressar in en massa saker och hinner knappt göra det jag ska.

Vix, jag tänker på dig:)

Vill ha något blommigt!!!!

Good Påsk


Kommentarer
Postat av: Emelie

vad kul att du skriver har! :D vad jobbar du med? har ingen aning...alls! vad ska du gora sen...fortsatta att jobba eller.?..jag trivs valdigt bra har! vi har snart varit har i tva mander, sa bara en kvar...vilket ar trist....!vill inte hem pa ett tag!
det ar tyvarr inte sa varmt har langre...men man kan alltid hoppas att varmen kommer tillbaka!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback